Totalul afișărilor de pagină

joi, 30 septembrie 2010

Iubirea...:X

"Am învatat unele lucruri în viata pe care vi le împartasesc si voua !
Am învatat ca nu poti face pe cineva sa te iubeasca. Tot ce poti face este sa fii o persoana iubita. Restul… depinde de ceilalti.Am învatat ca oricât mi-ar pasa mie, altora s-ar putea sa nu le pese.Am învatat ca dureaza ani sa câstigi încrederea si ca doar în câteva secunde poti sa o pierzi.
Am învatat ca nu conteaza CE ai în viata CI PE CINE AI.
        Am învatat ca te descurci si ti-e folosit farmecul circa 15 minute. Dupa accea, însa, ar fii bine sa stii ceva.
Am învatat ca nu trebuie sa sa te compari cu ceea ce pot altii sa faca mai bine, ci conteaza ceea ce poti sa faci tu.
Am învatat ca nu conteaza ce li se întâmpla oamenilor, ci conteaza ce pot sa fac eu pentru a rezolva.
Am învatat ca oricum ai taia, orice lucru are doua fete.
    
Am învatat ca trebuie sa te desparti de cei dragi cu cuvinte calde; s-ar putea sa fie ultima oara când îi vezi.

Am învatat ca poti continua înca mult timp dupa ce ai spus ca nu mai poti.
Am învatat ca eroi sunt cei care fac ce trebuie, când trebuie, indiferent de consecinte.
Am învatat ca sunt oameni care te iubesc, dar nu stiu s-o arate.
Am învatat ca atunci când sunt suparat/a am DREPTUL sa fiu suparat/a, dar nu am dreptul sa fiu si rau.
Am învatat ca prietenia adevarata continua sa existe chiar si la distanta. Iar asta este valabil si pentru iubirea adevarata.
  Am învatat ca uneori trebuie sa pui persoana pe primul loc si nu faptele sale.
Am învatat ca doi oameni pot privi acelasi lucru si pot vedea ceva total diferit.
Am învatat ca indiferent de consecinte cei care sunt cinstiti cu ei însisi ajung departe în viata.
Am învatat ca viata îti poate fi schimbata în câteva ore de catre oameni care nici nu te cunosc.
Am învatat ca si atunci când crezi ca nu mai ai nimic de dat, când te striga un prieten vei putea gasi puterea de a-l ajuta.

Am învatat ca scrisul ca si vorbitul, pot linisti durerile sufletesti.
Am învatat ca oamenii la care tii cel mai mult îti sunt luati prea repede…
Am învatat ca este prea greu sa-ti dai seama unde sa tragi linie între a fi amabil, a nu rani oamenii si a-ti sustine parerile.
Am învatat sa iubesc ca sa pot sa fiu iubit."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu