Totalul afișărilor de pagină

luni, 7 februarie 2011

MESAJE SMS ZIUA INDRAGOSTITILOR - VALENTINE S DAY - DRAGOBETE

Magia unei atingeri, suspinul de dor, nostalgia reintanlniri, tremurul unui sarut sunt expresia scrisa a sentimentelor unui indragostit. Unii folosesc mesaje sms de ziua indragostitilor sau "Valentine's day", e-mailul, chiar invechita scrisoare ca sa ii declare iubitei sau iubitului dragostea ce o simt.

   Daca nu esti inspirat dar vrei sa trimiti cel mai romantic  SMS de Ziua indragostitilor iata cateva sugestii:
 
1. Fara dragoste suntem orfani de toate, fara pasiune suntem ca o moara de vant spanzurata in vid!
2. D-zeu ne-a dat 2 picioare sa mergem, 2 maini sa tinem, 2 ochi sa vedem, 2 urechi sa auzim, dar de cene-a dat o singura inima? Pt ca pe cealalta i-a dat-o altcuiva ca tu sa o gasesti.
3. Dragostea e un munte pe care il urci razand si il cobori plangand. E o taina pe care indragostitii o ascund de frica lumii....cand taina e descoperita dragostea se stinge ca un cliseu fotografic expus la lumina.
4. Sa nu crezi ca poti stabili cursul iubirii caci ea daca te considera vrednic iti va indrepta ea cursul!...
5. As vrea sa poti sa te vezi prin ochii mei. Numai asa ti-ai da seama ce mult insemni pt mine!
6. Soarele nu ar fi portocaliu marea nu ar fi albastra eu nu as fi fericit daca nu ai fi tu.
7. Tot timpul sa desenezi cercuri in jurul celor pe care-i iubesti nu inimi pt ca inimile se pot rupe, dar cercurile nu au capat.

8. Daca cineva m-ar intreba ce inseamna o viata frumoasa, m-as apleca asupra umarului tau, te-as strange in brate si as spune 'uite asta'.
9.. As vrea sa cred sa pot visa sa te aduc de partea mea. As vrea ca timpul sa-l opresc sa-ti spun de fapt cat Te iubesc.
10. E greu sa iubesti si va fi intotdeauna, dar adu-ti aminte ca cineva te iubeste si acela sunt EU .
11. Oricat de speciale ar fi cuvintele nici macar nu pot sa inceapa sa-ti spuna despre toata dragostea pe care ti-o port in suflet.
12. Ziua in care te-ai nascut sigur era ploioasa, dar nu era ploaie cerul plangea pt ca pierduse cel mai frumos inger!
13. Azi-noapte mi-am rugat ingerul sa te pazeasca. Dar a venit mai devreme. L-am intrebat de ce. A zambit si mi-a spus ca un inger nu pazeste alt inger!
14. Cand te-am vazut prima oara mi-ai incalzit inima. A doua oara mi-ai produs scantei, iar acum imi faci inima sa arda!
15. Saruta-ma si vei vedea stelele. Iubeste-ma si ti le voi da.
                       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu